Pages

23 February 2012

. BICARA HATI 11 .




Pernah aku terfikir untuk segera berlari pergi.
Kerna hati dah tak mampu bertahan lagi.
Sungguh.

Sering  menangis sendiri.
Kerna perasaan yang wujud dalam hati sendiri.
Benar.

Tapi sebenarnya keadaan sekeliling tak mengerti.
Bukan aku tak nak berhenti,
dari terus mencintai.
Tapi hakikatnya susah sekali.

Aku mencintai dia sepenuh hati.
Tapi tanpa dia mengetahui.
Kerna aku berharap, satu hari nanti dia akan mengerti.

Kenyataannya.
Dia tak pernah nak ambil peduli.
Biarlah apa pun terjadi. Aku tidak pernah dia pandang, walau sekali.
Akhirnya aku sakit sendiri.
Aku terluka sendiri.
Aku menangis sendiri.

Dan dia masih , tidak nampak kewujudan aku di sini.

Sampai bila perlu aku menanti? 

 

   

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik