Pages

02 May 2011

. KISAH SAYA DAN KAMU 7 .



Bunga-bunga Cinta - Asmirandah & Dude Harlino

Tak pernah terlintas dibenakku
Saat pertama kita bertemu
Sesuatu yg indah tumbuh dlm gundah
Harum dan merekah

Tulus hatimu buka mataku
Tegar jiwamu hapus raguku
Memboncah di hati harapan dan suci
Menyatukan janji

Bunga2 cinta indah bersemi
Di antara harap pinta padanya
Tuhan tautkanlah cinta dihati
Berpadu indah dlm mihrab cinta

Tulus hatimu buka mataku
Tegar jiwamu hapus raguku
Memboncah di hati harapan dan suci
Menyatukan janji

Bunga2 cinta indah bersemi
Di antara harap pinta padanya
Tuhan tautkanlah cinta dihati
Berpadu indah dlm mihrab cinta

Tak pernah terlintas dibenakku
Saat pertama kita bertemu
Sesuatu yg indah tumbuh dlm gundah
Harum dan merekah
Memboncah dihati
Harapan dan suci
Dlm mihrab cinta ♥♥♥

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera :)

Hai teman! :) . 
Mesti kamu semua tertanya-tanya kenapa lagu ini saya letak di blog saya kan?
Lagu ini memberi makna pada saya.
Makna yang amat mendalam tentang perasaan saya pada seseorang
Terima kasih kamu. 
Saya sebenarnya risau, keliru dan takut.
Saya terfikir, apakah yang saya rasa ini adalah perasaan sebenar saya atau pun cuma perasan.
Masih mencari jawapan~



p/s : Just to let u know, i get the best feeling in the world when u say hi or even smile at me because i know, even if its just for a second, that i've crossed ur mind~

 

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik