Pages

14 November 2010

. AWARD DARI KAK YANA .


Assalamualaikum WBT.


Hye korang!

Em. Sebenarnya tak tahu nak update apa.

Huhu. Mood malas masih menguasai diri.

Tapi tiba-tiba masa buka blog pagi tadi.

Tetiba kat chat box kaka yana suruh pegi amek award.

Aiyakkk~

Malu ni. Tetiba je dapat award. Huhu

Apa-apa pun terima kasih buat Kak Yana yang sudi kasi award ni utk Diela ea.
Hehe.
Korang nak tahu award tentang apa yg Kak Yana kasi pada aku ni.
Malu la nak cakap. Sebab aku rasa blog aku ni biasa je.
Takde la cantik mana. huhu. Tapi pandangan orang lain, aku tak tahu la :p

Taraaaaaaaaaaa. Ini la awardnya. Hehe

Haaa. Apa korang ingat bila dah dapat award ni sesenang je nak gembira.

Korang still kena jawab soalan yg d tag sekali dgn award tu.

Adei. Ok. Tarik nafas. Lepas. Tarik nafas, Lepas balik.

Pastu ZzzzzzzZzzzzzZ. Eh silap!

Hehehe. Sambung balik.

Ini lah soalan-soalan dan jawapan ikhlas dari aku :)

1.Berikan satu nickname untuk pemberi award:

KAKA YANA

2.Ucapan untuk pemberi award ini:

Thanx sgt2 utk kaka yana yg sudi beri award ni pd Diela. Hehehe. Semoga ukhwah antara kita trus berkekalan. ameen :)

3.Berikan nama 6 artis yang korang minat:

a. Sofazr
b. FeelHoney
c. Jesselton Band

d. Elhamz
e. Lisa Surihani
f. Mana-mana artis yg aku rasa sesuai la. ehehe

4.Beri award ini kepada 10 kawan blog atau follower:

1. Cik Aina
2. Adik Farah
3. Cik GKSB
4. Cik Yana
5. Adik Amira
6. Fara Ding Ding
7. Cik Nad
8. Cik Ika
9. Cik Syafa
10. SESIAPA SAHAJA YG BACA BLOG INI YA ^_^



Okies. Done!

Hehehe :)

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik