Pages

04 May 2009

Trip to Pulau Pangkor

Assalamualaikum..



Buat kwn2, aku akan ke Pulau Pangkor start esok ( 5 Mei ) hingga Jumaat ( 8 Mei ) untuk menghadiri Bengkel anjuran Pejabat tempat aku bekerja..



Memang seronok coz n 1st time aku nak g sana,hehe.. Tp nervous pn ada jgk...

Yelah nama pn g bekerja kn..Tkut t'over excited lak...huhu



Nway, nnt blek if x bz aku akn wat thread baru eh... Aku btul2 bz la skng ni...Lepas blek pd Pangkor ni pn aku nk kna handle NRIC & Karnival Kerjaya dan Keusahawanan lak..Pastu Minggu Kelestarian Pelajar Antarabangsa...Mmg keja tgh dok beratur.. Nak amek cuti pn tak sempat..



Arrggghhh...aku makin berisi la...huhu.. Nk kna diet ni..Mmg aku akui sejak bekerja ni, selera mkn aku makin bertambah la..Aku xkira..Aku kna diet jgk..huhu.. Ylh, aku kn kurg ketinggian...so, bila chubby ia nmpk agk comel la..hehe..aku xnk nmpk comel2...cute dh la..huhu

K la korg, doakn perjalanan aku ke Pangkor nnt...Jgn lupa wish aku dpt turunkn berat badan aku ni..huhu..InsyaAllah..

Wassalam..

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik