Pages

20 May 2009

oH nO...i'M gEtTiNg oLd..!!!

Assalamualaikum wbt......

Korg...Aku dh semakin tua la...huhu

Btw..Hepi birthday to me..
Hepi birthday to me...Hepi birthday to MizDiela..Hepi birthday to me...huhu

Fyi, Aku dh genap 21 thn la korg..Cam tak caya je..Kunci kebebasan kini di tgn ku..hehe

Tp, birthday aku thn ni tak meriah la..No cake, no party, no frenz, no nescafe...huhu.. Dh la kna keja...Bosan...

Just aku dpt wish dr kwn2 yg rapat dgn aku je..Thanx utk syg, My mum, Along, Angah, Alang, Syirah, Alia, Cu'e, Mail, Wan, Yana, Jue n Adik kesayangan aku yg plg degil...Thanx sbb korg still ingt birthday aku..

Rindu giler dgn kwn2 aku...Mmber AP417..Kelas 1D...Wahhhhh...sedey la...Cepat btul masa berlalu..Hampir stahun kteorg berpisah..=(.. Along,rindu nk p jogging dgn along...Angah, rndu nk teman angah g toilet(maklum la angah ni penakut skit..Alang, rndu tgk alang breakfast tnpa g gosok gigi...hehe

Buat Q, Ili, Ilun, Ita n Ti'ah..W'pn korg x wish birthday aku..Tp korg tetap kwn aku..hehe..Rndu la saat2 kte g smbut Friendship Day di Taman Tasik Titiwangsa tu..Korg ingt x lg dgn 2 org badut yg kte buli tu..huhu..Almaklumla..Msg2 dh perangai cam bdk2..Jd tiap2 org kna la dpt belon..hikhik...Apa dh jd la agknya dgn badut tu kn..hehe.. Pastu time kte dok rehat2 kn..Angah call aku sbb nmpk kumpulan pujaan aku tu..SOFAZ,...hehe.. Apa lg, tnpa berlengah lg aku pn g r cari dorg...Korg msti perasan kn reaksi aku yg hepi sgt tu..Malah sdikit nervous..Apatah lg aku dpt bergambar dgn penyanyi kumpulan tu..Lg la aku jd x tntu hala..huhu.. Pe2 pn, suma tu kn dh jd knangan..knangan yg manis bersama korg n Ameer SOFAZ (prasan je)..hehe..

Arrggghhh...rndunya saat2 tu..

Kn best klu dpt ulang balik saat tu...

Kwn2..korg camne la agknya skng ni kn...Along dh nk bertunang bln 7 ni...Angah lak dh mengandung baby sulung...Alang still dgn Napie, kekasih hati dia tu...Q lak baru blek dr London n akn further study kat London plak...Ili lak dgr citer makin memekar cinta bersama Ejan,bagus la...Ti'ah pn dh jd cikgu tadika skng n single lg katanya..hehe..Ita lak dh jd kerani...Ilun jgk la yg masih menganggur..huhu

Pe2 pn, aku doakn yg terbaik utk kwn2 aku sekalian eh...Moga korg sntiasa bahagia..Xmau sedey2...hehe..Korg pn kna la doa kn aku jgk eh..hehe

K la, MizDiela..sempena usia aku dh genap 21 thn..Moga ko bertambah matang n fikir panjang dlm melakukan sesuatu..InsyaAllah..

Wassalam..

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik