Pages

23 April 2015

. MOMMY TO BE .

.
Assalamualaikum WBT ...

Lama rasanya tak menjengah ke sini.

Alhamdulillah.
Aku bakal bergelar ibu tak lama lagi.

Sekarang ni kandungan aku dah berusia 4 bulan (18 minggu).
InsyaAllah, kalau tiada aral apa..Aku dijangka bersalin dalam bulan September 2015.

Teruja?
Jangan dicerita la.
Tapi terus terang, perjalanan nak menjadi ibu ni bukan mudah.
Alahan, lenguh2 kaki, lenguh badan, kerap sakit kepala.
Semuanya ada lah.
Tapi tabahkan hati, demi anugerah yang bakal aku terima ini.

Jangan ditanya tentang jantina bayi ini sebab aku sendiri pun belum pasti lagi.
Tapi satu perkara yang paling aku tak sabar nak menunggu kelahiran dia adalah, aku nak sangat peluk cium anak aku sendiri.

:)
.

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik