Pages

05 January 2015

. KEMAS YANG TAK BERAPA NAK TERKINI .

.
Assalamualaikum wbt dan selamat tahun baru semua. :)

Lamanya tak menjenguk ke sini, akhir post pun bulan Jun yang lepas. 
Hampir 6 bulan menyepikan diri dari dunia blogger.
Dalam tempoh tu, aku sendiri sedang sibuk menguruskan soal perkahwinan aku.

Dan alhamdulillah.
Aku kini selamat bergelar isteri kepada Muhamad Fakrul.
Rindu jugak zaman-zaman bujang dulu, tapi kehidupan sebagai isteri orang pun cukup menggembirakan aku.

Paling rindu, mestilah teman serumah aku masa bujang, Cik Mahfuzah Othman.
Dulu kalau ada apa-apa mesti aku akan mengadu dengan dia.
Sekarang ni dah kahwin, ada benda aku terpaksa pendam sendiri dan luah pada DIA ja.

Sebenarnya banyak benda aku nak bercerita di sini, daripada persiapan aku sebelum mengakhiri zaman bujang sampailah bagaimana aku menjalani kehidupan berumah tangga.

Tapi masa belum mengizinkan.

InsyaAllah nanti aku akan kembali aktif di sini.

Sekian dahulu.

:)

.

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik