Pages

04 May 2013

. BICARA HATI #63 .

.
Agak lama tak mengemaskini diari online aku ini.
Well said.
Memang agak busy for a past few weeks.
Tapi alhamdulillah.
Everything run smoothly.
Ekspo Kerjaya dan Pendidikan yang aku dan satu pejabat aku rancangkan telah selamat dijalankan.

Syukur.
Usai je selesai semua tu.
Aku memang plan bercuti pada Isnin dan Selasa.
Tapi malangnya, Bahagian Pembangunan Institusi minta data program International Industrial Attachment pulak.
Maka terpaksa la cuti aku ditangguhkan.
Then aku decide, cuti tu aku gantikan pada hari Khamis dan Jumaat selepas Hari Pekerja, 1 Mei.

Memang aku berehat sungguh-sungguh la cuti kali ni.
Menikmati katanya.
Sampai dah terasa amat bosanlah.

Then Ahad ni.
Buat pertama kalinya aku akan merasa macam mana suasana PRU yang sebenar sebab ini juga kali pertama aku akan mengundi.
Agak teruja.
Tapi pura biasa.

Sebenaarnya ada perkara lain yang lebih bermasalah besar yang berada dalam fikiran aku.
Aku tak faham.
Kenapa sampai sekarang aku masih tak boleh lupakan dia?
Walau selepas apa yang jadi anatara kami.
Ketidakpedulian dia.
Mengapa buat aku macam tak pernah kisah semua tu.
Aku masih cari dia.
Aku masih kononnya mahu menjadi 'pelindung rahsia' dia.

Hey Diela.
Itu semua akan sakitkan hati kau. Kau tahu.
Tapi kau degil.

Entahlah.
Aku tak faham. Aku memang tak faham.

Soal hati sendiri.
Terlalu rumit.
.

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik