Pages

02 April 2013

. ME, MIGRAIN & NESCAFE .

.
Kembali sihat! Yippiiieee!!!
Alkisahnya.
Tiga hari berturut-turut aku kena serangan migrain.
Sakitnya jangan dicerita la.
Memang aku tak berdaya nak buat aktiviti apa pun.
Mandi. Terbaring.  Makan sesuap nasi. Muntah. Mandi. Tidur.
Itu je la aktiviti weekend aku.
Bila difikirkan balik.
Dah lama sebenarnya aku tak kena migrain teruk camtu.
Fikir punya fikir.
Aku rasa aku dah dapat jawapannya.
Nescafe 3 in 1. Favourite aku tu.
Dah hampir berbulan jugak la aku stop minum nescafe.
Then tetibe pertengahan Mac ritu, aku teringin.
Beli la sepacket 3 in 1 yang ada 20 sachet tu.
Dalam seminggu lebih kot aku minum tu.
Terus kena migrain.
Memang padan la kan. Sendiri cari penyakit.

Now dah beransur pulih. Alhamdulillah.
Dari nescafe tukar pulak kepada milo.
Walaupun sebenarnta tak lalu sangat dengan milo.
Tapi terpaksa jugak.

Ahai. Ada kisah terkini nak aku kongsikan.
Refer new post la ye!
K bai :)
.
   

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik