Pages

02 April 2013

. ME & EX-GF .

.
Sakit pulak hati kite!

Ex-gf dia muncul.
Memang salah aku pun.
Sengaja pegi cari pasal.
Tapi salah ex dia jugak kan. Dah clash. Tapi still nak mesej dna call bagai dengan dia lagi.
Dah orang tak layan tu, faham sendiri sudah la.
Ni tak.
Masih nak call dan sms jugak.
Memang sakit la hati aku.

Aku pun apa lagi.
Terus SMS perempuan tu. Dengan cara dan ayat paling manis la.
Perempuan tu tak balas mesej aku.
Tapi ex-gf dia terus call aku.
K fine. Aku jawab la.
Ingatkan ex-dia dah faham lepas kitaorang cakap di telefon tu.

Alih-alih 3-4 jam kemudian ex-dia hantar sms.
Masih sayangkan dia dan nak menunggu dia.
Wtfishhhhhhhh.
Sakit pulak hati aku membacanya.
Takpe takpe.
Kita jangan tunjuk kita cemburu.
Senang je dengan perempuan camni.
Kita psiko je dia.
Ada ke aku kisah kau nak tunggu ke tak.
Lantak la.
Sorry la girl.
Kalau u sayangkan dia dan nak tunggu dia.
Pegi la cari dia lagi. ITUPUN KALAU DIA MASIH LAYAN U.
But please.
Jangan tunjuk muka depan aku.
Kalau jumpa. Tahu la kan?
Sayang. Muka cantik. Tapi?
Sendiri fikirlah.

Kbai.
.
   

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik