Pages

06 February 2013

. SAMBUNG DAN BAIK .

.
Setelah seharian merajuk dengan dia.
Semalam dia mesej aku.
Eh?
Tahu pulak dia mencari kan?
Konon-kononnya nak pujuk ajak keluar.
Tapi aku jual mahal.
Cakap busy la. Itu la. Ini la.Padahal.
Nak je keluar sebenarnya.
Sebab dah seminggu tak jumpa.
Tapi takpe. Sabaq sat ye Diela. Hihihi

Mesej punya mesej. Sampai aku terlelap.
Dan pagi ni. Sengaja aku tak kejut dia dari tidur.
Selalunya dia dah pesan. Kejut dia dalam pukul 9 pagi - 10 pagi.
Tapi hari ni. Aku diam je.Hahaha.
Dan pukul 9.30 camtu, dia mesej aku.
For the first time.
'Morning awak'.
See! Dia boleh je bangun sendiri tanpa aku kejut kan?
Saja nak mengade! Hampeh sungguh.
Tak kisah lah.
Dan buat pertama kali jugak.
Hari ni aku rasa dia layan aku dengan TERBAIK punya.
Ahai. Rindu la tu kan?
Baru kau tahu penangan 'caring' aku tu. ekekeke
Rasa lain la tu kan?
Takpe la. Sekarang ni. Taknak la harap lebih-lebih.
Ada jodoh tu, ada lah.
Aku nak menolak terus pun tak boleh jugak sebab kita tak tahu apa kan jadi masa akan datang kan?
So, why not just lets us follow the flow.
Kan?
Sekarang ni kita buat rileks je. Jangan gelabah! :)
K chau!
.
 

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik