Pages

04 September 2012

. BICARA HATI #35 .





.
.
Sesi monolog. Isi Hati.

'Aku suka dia. Suka yang aku sendiri tak tahu nak kata.'

'Luahkanlah. Kang melepas, makan hati saja.'

'Bukan mudah. Takut macam mana reaksi dia. Menolak. Terima.'

'Habis. Kau nak macam mana. Tanggunglah risikonya. Luah atau tidak. Kau juga merana.'

'Aku tak nak kehilangan dia bila aku luahkan semua.'

'Itu kuasa DIA. Sekurangnya, dia tahu perasaan kau sebenarnya.'

'Ya. Kalau dia terima, tak apa. Macam mana kalau dia diam seribu bahasa.'

'Maksudnya.'

'Sekarang aku mendekati dia sebagai teman biasa. Tapi sekurangnya aku dekat dengan dia. Mungkin bila aku luahkan apa aku rasa. Dan dia menolak. Kami mungkin tak boleh bersama. Biar sebagai kawan saja.'

'Terpulang. Semuanya kau yang akan rasa.'
.



No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik