Pages

15 May 2012

. DAN BILA ESOK - 16 MEI 2012 .

.
.
Dan bila esok tarikh itu menjelma kembali.

Selamat ulangtahun ke 24 buat diri aku.

Alhamdulillah.
Masih lagi bernafas dan diberikan peluang olehNYA untuk terus melangkah mencari keredhaan DIA di muka bumi ini.

Terima kasih mak.
Tanpamu tiadalah aku di sini.
Tanpamu tiadalah aku mengenali dunia ini.
Tanpamu tiadalah aku berpeluang melangkah berlari di segenap penjuru bumi.

Terima kasih ALLAH.
Kerna dalam berjuta-juta sperma, diri ini terpilih untuk mensenyawakan ovum dan setelah melalui beberapa peringkat maka jadilah diri ini seadanya.

Semoga aku terus diberi kesempatan untuk membalas budi mereka yang sentiasa berbudi pada diri.
Semoga aku terus diberi kesempatan untuk melangkah melawan mereka yang membenci diri.
Semoga aku terus diberi kesempatan untuk menjadi muslimah sejati.
Dan semoga apa yang aku lakukan sentiasa mendapat keredhaanMU.

Sekali lagi,
Selamat hari lahir, Nur Aidila.
Jadilah kau, manusia yang berbakti, berbudi pekerti dan muslimah sejati.
InsyaALLAH.



Sesungguhnya. :)



Nota Hati : Merindui mereka. Tapi semua takkan mudah jadi seperti dahulu. Hati mereka terluka, hati aku pun terluka. Sebaiknya aku pergi, kerna aku yang menjadi punca.
 

       

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik