Pages

10 April 2012

. MEREKA YANG TAHU SIAPA MEREKA .

Tak tahu nak mulakan ayat macam mana.
Sebab saat entri ini di taip.
Jiwa aku kacau. Hati aku bercelaru.
Otak pula? Dah serabut tak menentu.

Satu. Satu. Masalah yang timbul.
Paling aku sedih. 
Sahabat yang sepatutnya memahami aku.
Pun dah menjauh dari aku.

Mungkin entri ini aku mahu abadikan untuk dia.
Sebab dia selalu tanya bila aku nak buat entri untuk dia.
Selalu aku nak buat entri tentang, selalu tak tahu nak menulis apa.
Bukan sebab takde satu pun yang bermakna.
Tapi sebab semuanya terlalu sempurna.

Jadi, Q.
Entri ni i buat khas untuk u.
15 April ni adalah tarikh yang istimewa buat u.
Mujurlah kita sempat celebrate sama-sama hari tu.
Aturan DIA indah sangat. DIA bagi i peluang tuk i buat something special tuk u sebelum semua ni terjadi.
Walaupun macam2 ujian yang jadi minggu tu.
But still kita dapat lepak sama-sama.

I tak mampu nak beli hadiah mahal-mahal.
Nak belanja sakan.
So, yang termampu i dan Lina cuba buat u happy.
And u terharu kan?
That time, i can see that kita bertiga happy giler.
Sampai terleka, lepak sampai pukul 6. 
Rupa-rupanya itu mungkin jadi yg terakhir utk kita lepak sama-sama.
Mungkin ya kawan-kawan. Mungkin.

Girls,
U'ols sepatutnya tahu apa yang jadi kat i.
Jiwa i tengah serabut sekarang.
Korang tahu kan kenapa?
So apa sahaja yang i cakap tika itu. adalah saat i paling serabut.
Saat i paling sedih.
I thought korang memahami i.
But still, sedangkan lidah lagi tergigit.
Inikan hubungan persahabatan kita.
I admit. I ego. I tak nak cari korang. 
Sebab i nampak korang happy tanpa i.
But to be honest. I lagi serabut tanpa korang.

Tapi apa yang i boleh buat kan.
Benda dah jadi.
I nak undurkan masa, poket doraemon pulak takde.
So, apa yg i termampu. I menjauhkan diri.
Tapi still i tak nak korang kata i lupakan korang.
Korang sendiri tahu betapa i sayangkan korang.
Betapa i sanggup tahan bontot duduk dalam bas utk pegi ke KL tu.
Betapa i sanggup mata rabak sbb nak pillow talk dgn korang.

So, i hope. Dengan entri ini.
Korang akan tahu kenapa i jadi begini.

Btw Q. 
Happy birthday dear!
Thanks for everything that u had done to me :)
Muah!








   

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik