Pages

16 April 2011

. BERITA PANAS .

Assalamualaikum WBT dan Salam sejahtera :)

Hai semua!
16 April 2011.
Lagi sebulan lagi.
16 Mei 2011.
Korang tahu ke tu tarikh apa?
Hari Guru? Tu memang dah pasti.
Disebalik Hari Guru, tarikh tu juga amat istimewa pada saya.
Pada yang tahu tu, alhamdulillah dan terima kasih sebab ingat :)
Pada yang tak tahu atau masih belum tahu, jika nak tahu, carilah sendiri. 
Hehehe :)

Ok! Back to the story. 
My wishlist for that comings day. 
Actually tade list pun.
Sebab apa yang saya nak on that day.
Cuma HAMSTER yang comel.




Dah lama saya nak bela hamster ni.
Pergi kedai pet then survey untuk beli hamster je dah berapa kali entah.
Tapi belinya tak jugak. hehe
Sebab nak suruh orang beli, then kasi hadiah kat saya kot.
Lebih la sikit sentimental value dia. 
Kenapa sy pilih hamster?
Kenapa tidak BLACKBERRY? Kenapa tidak Iphone?
Atau kenapa tidak benda mahal-mahal?
Entah. Sebab saya tak pernah terfikir pun nak beli benda2 yg mahal ni.
Lagipun, saya dah lama idamkan hamster. 
Nak pegang2 dia, nak usap2 dia, nak tengok dia tidur, nak tengok dia main.
Aishhhh!!


Pendek kata, saya memang nak hamster saja la. hehe.
Saya ingat lagi, tahun lepas.
Adalah hadiah paling bermakna pada saya bila ada orang yang menyanyi lagu sempena hari itu pada saya.
Orang yang saya tak pernah terfikirkan pulak tu. 
Special? Special SANGAT kot. hehe
Korang nak tahu siapa?
Siapa lagi kan.
Budak-budak SOFAZR la. 
Dahla dorang atas stage Hotlink and saya jadi penonton je masa tu.
Segan saya bila dorang sebut nama saya sambil menyanyi lagu tu. hehe.
Sampai sekarang kot saya masih teringat.
Thanks guy :)

Ok la korang.
Saya tak nak la membebel banyak-banyak.
Pokoknya, saya nak sangat memiliki HAMSTER. 
Sape yang baca blog saya ini, faham-faham la ye :p
Hahaha.


Selamat berhujung minggu semua :)

Wassalam.
p/s : Semoga berjaya buat semua yg bergelar students yg bakal menghadapi exam tak lama lagi. Do ur best and may Allah bless us :)



5 comments:

Anonymous said...

16 mei besday my bsfrnd too..suke hmster sngt2 jgk..dulu ad bela,tapi dh mati..nk bela lgi tkot xda mase nk jaga plk..btw happy becoming besday ;)
JOM BACE ENTRY BARU =)

1.3sebab kenapa amir maharajalawak tidak tersingkir?

~M.i.z.D.i.e.L.a~ said...

Kimi,
yeke? hehe. TQ2 :)
Dah baca. tertanya-tanya jugak. kenapa Amir tidak tersingkir. hehe. Apa-apa pun, sokong Sepah dan Balas :)

Azaie said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Azaie said...

ucu..ucu nk hamster ker...geti ker jaga? along nk hadiahkan tp along takut nate tu mati semasa proses penghantaran berlaku...yerk la kiter kan jauh..jadi along rasa along xdapat nk hadiahkan walaupon hati ni nk sangat bg..ekekkek...jd cowi...(alasan yang kukuh)

~M.i.z.D.i.e.L.a~ said...

along,
haha. arhhhh. sudahla. ucu tahu sgt alasan2 along tu. sumanya ucu dah simpan dlm poket :p

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik