Pages

19 December 2010

.TAG DARI KAK YANA.

Assalamualaikum WBT.

Hai bloggers sekalian!
Hehe. Again! Aku d tag oleh Kak Yana.
Aku mengenali kak yana ini dari laman sosial Facebook d wall FEELHONEY , hehe.

Adei korang, sebenarnya kan aku tak tahu nak update camne. Huhu.
Tapi takpe la. update jugak tag dari kak yana.
Kang terbiar je tag tue. hehe
So, apa lagi. marilah kita mulakan sesi soal jawab dalam tag tu :)
Apa benda yg penting dalam hidup anda?
1) Ibu yang banyak membantu aku membentuk diri aku yg sekarang.
2) My family.
Especially abg jaja, kak ina, milah, adik, sepupu2, sedara mara yg lain.
3) Impian aku
Benda terakhir pakai duit sendiri?
Apa ea. Banyak sangat yg dibeli pakai duit sendiri.
Huhu. dari benda yg kecik2 sampai la yg besar :)
Di mana tempat perkahwinan dan tema perkahwinan?
Ops! Soalan paling cepumas ni deh!
Haha. Tempat perkahwinan aku semestinya di kampung halaman aku jugak!
Tentang temanya. Banyak sangat tema impian aku ni.
Tapi dah tentu2 la tak boleh share dgn korang. Malu kot! :p
Adakah anda sedang bercinta sekarang?
Pergh! Ni lagi cepumas. Haha
Masalahnya kan. Aku sendiri tak tahu yg aku tengah bercinta ke sekarang.
Hahah. Kecelaruan fikiran la!!
Berapa lama akan anda mencintai dia?
Cinta pada Allah dan Rasulnya, adalah selama-lamanya.
Cinta pada keluarga aku, insyallah selagi hayat masih bernyawa.
Cinta pada sang arjuna, biarlah selagi dgn izinNya ^_^
Novel, buku, majalah anda beli?
Novel : Ikut 'mood' sinopsis and penulisnya. Tp selalunya yg jiwang r :p
Buku : Yg mana isi kandungannya bermanfaat pd aku :)
Majalah : Remaja, NUR, DARA.COM ^_*
Namakan orang yang anda hendak jumpa?
Siapa ye. Sebab banyak sangat ni. Huhu
Tp takpe. insan yang benar2 aku nak jumpa.
Dahpun aku temui. Suka sangat.
Bila tengok dia, rasa macam hentikan jam yg berputar je. hehe
Walau dah jumpa banyak kali cuma dalam jangka masa kadang2.
Tp still nak jumpa dengan dia lagi. Hehehe :)
Adakah anda rajin basuh baju anda sendiri?
Itu dah pasti la. Klu sendiri tak basuh.
Sape lagi nak basuhkan.
Aku bukan ada bibik pun :p
Di mana tempat yang anda mahu pergi?
Ke dalam hati dia ^_*
Beritahu 3 benda orang yang anda tag :
1) Sila cepat buat entry yg dah d tag ini ye
2) Maafla klu anda d tag banyak kali
3) Ada aku kisah. hihi
Orang seterusnya akan d tag adalah :
Kepada semua followers aku yg membaca entri ini.
Sila buat tag ini. hehe
(konsepnya sbb dah tak tahu nak kat sape. ekeke)

Sekian, wassalam ^_^

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik