Pages

06 September 2010

..::Ingatan Di Hari Raya::..


Assalamualaikum WBT..
Sangat-sangat-sangat-sangat malas untuk meng "update" blog aku buat masa ini.
Hehehe.
Bukan apa. Idea untuk menaip belum muncul lagi.
Ya. mungkin jua belum ada kisah yang mahu aku kongsikan.
Ataupun, belum ada rasa yang mahu aku coretkan.
So, harap bersabar ye :)
Persiapan Syawal aku tahun ni.
Sangat bersederhana.
Sangat berjimat.
Huhu.
Memandangkan kos maintenance Miss K aku tu agak tinggi sikit.
So, tahun ni tidak la dapat aku beraya dengan sakannya. hehe
Tanggungjawab dah lebih kan :)
Ya. Bulan-bulan Ramadhan ni.
Tak nak la aku banyak cakap (padahal takde idea nak borak). ahaks!
Dikesempatan ini.
Aku nak buat ucapan kepada semua yang mengenali
CIK NUR AIDILA MOHD LOKMAN
...
Ampun dan maaf andainya diri ini
..Terkasar bahasa dalam bicara..
..Tersilap bicara semasa bersama..
..Termarah yang tak kena tempatnya..
..Tertanya tak tentu hala..
..Tersasul yang tak sengaja..
..Terpukul kat mana-mana..
..Terpekik kuat di telinga..
..Terhantuk terketuk di kepala..
..Terpinjam terambil harta & benda..
..Termoody tak semena-mena..
..Terumpat bila ada cerita..
..Teremail benda yang tak sepatutnya korang terima..
..Termacam-macam yang kena-mengena..
Di hari yang mulia sepuluh jari aku hulurkan buat semua,
Memohon kemaafan atas segala dosa yang ada..
Kerana aku masih bernama manusia..
Pastinya tak lepas membuat dosa
Semoga dimaafkan,
Salam Aidil Fitri Maaf zahir & Batin
Wassalam..
p/s : Enjoy melayan lagu raya dendangan SOFAZ - Ingatan Di Hari Raya ^_^


No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik