Pages

21 September 2010

..::CORET-CORET SYAWAL 1431H::..

..Assalamualaikum WBT..
Hey korang! Camne Syawal kali ni??
Meriah? Banyak open house yg korang pegi??
Hehehe..
Ni kisah aku, keluarga, teman dan syawal :)
.TEMAN DAN SYAWAL.
Syawal kali ni jugak pecah rekod coz takde sorang pun kawan aku yang datang beraya d umah aku.
Sangat menyedihkan jadi aku.
Well, ada aku kesah?!
Lantak korang la, nak pulaukan aku ke apa.
Aku dah malas nak fikir pasal korang lagi.
Takpe. Aku tahu aku kan banyak menyusahkan korang.
Tapi ingat korang.
Jangan korang cari aku lagi pasni.
Aku diamkan je apa yang korang cakap belakang aku.
Tapi diam aku bukan bermakna aku relakan je atas setiap perlakuan korang terhadap aku.
Cuma aku masih tahu menghargai sisa-sisa persahabatan kita tue.
..Ada aku kesah??! Janji aku tak menyusahkan orang lain..
.FULLSTOP.
.FAMILIA.
..Ku akan selalu menjadi bintangmu, menerangi gelap dan mimpimu..
..LUV THEM!!..
Syawal kali ni. Memang best.
Dapat berkumpul dengan semua adik beradik,sepupu, sepapat, ikan sepat. eh silap.
Hehehe.
Well, macam2 aktiviti kami sekeluarga.
Karaoke, BBQ, Prank birthday.
Korang semua memang superb la wei!
Terbaik la masa korang baling tepung + air + kek kat aku.
Haha.
Siap la korang yg next birthday.
Jgn kata tepung.
Tapi siap dengan pasir sekali aku baling.
Lagi-lagi geng ADA + TING TING TING!.
hahaha.
..Best moment! ADA + TING TING TING!..
..Me, Adik and Mil @ Genting Highlands. Holiday sambil berpoya-poya. hehe..
.NOKTAH.
.ME AND SYAWAL.

Haaa! Syawal 1431H.
Pertama kali aku beraya dengan yg tersayang.
Gembira hati tak terkata la.
Rasa macam nak peluk-peluk dia je puas-puas.
Hehe.
Dapat belai-belai dia,
YaAllah. Hanya Allah SWT je la yg tahu betapa aku sayang sgt2 kat dia.
Ish. Sukar nak d gambarkan dengan perasaan la. hehe.
Tahun lepas tak sempat beraya dgn dia sebab aku masih takut-takut.
Tapi skang aku dengan dia dah rapat.
Makin serasi, makin memahami, makin menyayangi.
Muaaaahhh! Syg dia!
Hehehe.
Oh Miss K!
Thanx for being ma helpful friend.
Dengan adanya kau, tiap-tiap minggu aku dapat balik kampung. Hhehe.
Korang jangan salah sangka ye.
Yg aku sayang sangat-sangat ni bukannya apa.
Tp hanya sebijik kenderaan yg amat-amat berjasa pada aku.
My luvly one. MISS K! :)
Pada yg admire aku tu, ilek ye.
Aku masih single :p
Hahaha!!

..Miss Single looking for Mr Right? Nope! Just being single for Mr Right looking for me :)..

Ok la korang. Cukup-cukupla aku merepek kan.

Hehehe.

Jangan kata post kali ni pun menyedihkan k.

Ini kira kisah hepi la jgk :)

Got to go. Later we talk-talk k. ahaks!

p/s : Gud luck for SOFAZR yg akan perform d KJH Kuching Sarawak thiss week. Luv u guys! Sory tak dapat join kali ini. Apa-apa pun, aku mendoakan yg terbaik utk korang :)

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik