Pages

10 February 2010

.::UPDATED STORY ::.

..Assalamualaikum WBT..
Hyep suma!
Dah lama aku tak update blog aku kan...??
Hmm..
Aku takde kata2 utk d kongsikan dgn korg la..
Ntah..
Before ni hidup aku serabut sgt..
Blur je...
Nak2 lagi dgn personal matter yg aku terpaksa hadapi tu..
Arrrggghhhh!!!
Mmg tension la..
Smpai skng ni tak settle2 lg..
Aku sbnrnya dah malas nak fikir..
Apa yg perlu aku buat..
Bagaimana cara aku...
Apa keputusan aku...
Adoi!!!
Sungguh..
Aku dh fikirkan segala-galanya..
Tp sanggupkah aku??
Tegarkah aku melukai hati org lain...
Semata-mata kesilapan org lain??
Aaahhh...
Sampai bila aku harus fikirkan org lain..
Kenapa aku nak fikirkan perasaan org lain..
Sdgkn aku..
Perasaan aku..Sakit hati aku..Luka d hati aku..
Siapa ambil peduli??
Cuba letakkan posisi kamu d tmpt aku...
Sanggupkah utk terus berdiri teguh..
Pertahankan sesuatu yg akan roboh??
Yg belum pasti akan kukuh??
Begitu juga aku..
Aku dah cuba sedaya aku..
Namun aku pun manusia biasa..
Aku tak mampu bertahan begitu lama..
Apa yg aku pertahankan selama ini goyah juga..
Salah aku..Salah dia..Salah siapa??
Biarlah segala-galanya rahsia..
Biarlah segalanya tersembunyi rapat di minda..
Agar tiada penghinaan kata nista..
Supaya segalany diterima dgn redha...
Tipu la aku kata..
Kalau aku tak bersedih..
Bohong la jika..
Aku katakan aku lega...
Aku juga terluka..
Aku juga sengsara..
aku juga merana...
Namun,
aku harus lakukannya..
Aku cuma mohon supaya Allah SWT sntiasa..
berikan aku kekuatan...
bekalkan aku dgn ketabahan..
serta iringi aku dgn panduan..
agar aku tak salah haluan..
~ameen~


Song : Qyiam (New Boyz)


Linangan air mata d pipiku...

Hadir menyerbu d sanubari...

Linangan air mata cintaku...

Terbit dari dlm jiwa...

Kisah yg dulu..

Takkan ku ulanginya..

Biar ia berlalu jadi sejarah..

Syukur kpd nya..

Krn menyedarkan..

Dari terlupa diri melalui kisah pahit..

pedih...

Tiada lagi pujuk rayuku padamu..

Takkan tergoyah Qyiam ku pada Nya..

Tiada lagi badai menjelma..

Qyiamku tetap pada Nya kasih...

Sembuh hati..

Siram budi..

Suburlah suci..

Menghadapinya...

Derita diri ini telah terbalas..

Disana cinta, disini rindu..

Tak daya ku lalui..

Qyiamku tetap pada Nya..

Kekasih..



No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik