Pages

09 September 2009

ALBUM KOLEKSI NASYID INDIE VOL. 1 NASYEED UNDERGROUND

Back cover album

Inside...
(p/s : CD xder kat dlm, aku tgh dgr...hehe)




Front cover album



Assalamualaikum....








19 Ramadhan 1430 = 9 September 2009








Sedar tak sedar dah separuh Ramadhan kita lalui, begitu cepat bulan yg indah ni akan berlalu tidak lama lagi... Tapi takpe la, jika diberi dikesempatan serta d panjangkan umur...Kita semua akan dapat merasai bulan keberkatan ini sekali lagi pada tahun mendatang...








Tentu korg pelik kan... Title lain...Post lak lain... K la, aku nak komen skit utk album koleksi NASYID INDIE VOL. 1 NASYEED UNDERGROUND.... Sejujur-jujurnya, aku memang rasa berbaloi sgt memiliki album ni... Lagu2 yg terkandung dalam album ini betul2 menambat hati aku... Sukat utk aku pilih lagu mana yg terbaik krn bg aku sumanya THE BEST...!! Walaupun ni percubaan pertama, tp aku anggap ia berjaya...








Dah lama aku tak dengar lagu2 nasyid yg segar mcm ni... Hopefully, akan byk lagi album nasyid mcm ni akan kuar... Btw, tahniah aku ucapkan pd suma yg menjayakan KOLEKSI ALBUM NASYID INDIE VOL. 1 NASYEED UNDERGROUND... Usaha keras korg mmg tidak sia2... InsyaAllah... Teruskan usaha murni korg suma... =)
Wassalam....








No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik