Pages

25 August 2009

>>+mUkaDiMaH bArU+<<

Assalamualaikum wbt........

Lama aku tak update blog aku ni... Diam tak diam dah 4 hari umat Islam berada di bulan Ramadhan kan... Kejap je masa berlalu... Masa yg berlalu itu jgk yg mengajar aku erti ketabahan & kekuatan... Berat sungguh apa yg aku rasa... Rasanya dah begitu lama aku tak menghadapi keadaan sebegini... Alhamdulillah, biar pun aku hampir2 tumbang mengharunginya... Akhirnya aku bangkit semula... Bangkit dgn semangat baru... Semangat yg akan menyinari hidupku kembali...

Hmmm.... Aku pun dah malas nak fikir, biarlah apa yg dah terjadi... Aku anggap ia sbg satu pengajaran yg akan mematangkan aku lagi utk menghadapi hari mendatang... Kadang2 tak semua yg kita impikan akan menjadi kenyataan, tak semua yg kita harapkan akan terjadi dgn indah... Kadang2 liku2 yg terpaksa kte lalui sepanjang hidup terasa begitu sukar, hingg kan kte sering bertanya "Mengapa Kita?"... Namun disebalik suma dugaan itu, kita akan sentiasa berasa betapa bersyukurnya kte kerana di uji sebegini...

Aku bkn mahu mengharapkan simpati org mahupun digelar seseorg yg suka mengadu... Namun selama mana aku mampu memendam perasaan ini di dalam hati... Aku juga manusia, perlukan seseorang... Seseorang utk aku sandarkan kepala ini.... Aku tidak letakkan kesalahan ini pada sesiapa, biarpun hanya Allah SWT sahaja yg tahu betapa terkilannya aku rasa dilayan seperti ini oleh org yg aku syg... Aku redha... Andai satu hari, penyesalan terdetik dihati dia... Aku akan anggap ia sbg kata kemaafan yg amat sukar aku lupakan....


Kpd kwn2...Along, Angah, Alang, Fuzah, Acid serta Kak Ina... Terima kasih atas dorongan kalian suma... Segala apa nasihat korg, aku terima dgn hati terbuka dan akan cuba memperbaiki segala kelemahan diri ini... InsyaAllah.... Hanya Allah SWT yg mampu membalas jasa baik kalian.... Amin...

2 comments:

Jaja said...

hepy2 selalu k...heehhehe....tu tanks kat acid mn tuh?? huhuhu

~M.i.z.D.i.e.L.a~ said...

Acid mana lg...
Acid tunang along la...
buat2 tnya lak eh...
huhu

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik