Pages

03 June 2009

Moody..............

Korg...

Aku rimas la..Mcm2 hal kat opis aku ni..Sikap manusia yg x puas hati kat org lain... Pndai dorg kenakan org lain.. Umo dh tua, tp perangai tak sedar2 jgk.. Agknya tak boleh trima kenyataan kot dgn usia dia skng..haha.. Sape yg terasa tu maaf la eh.. Aku nak luahkn perasaan aku je ni.. Dorg ni keja dh lama, patutnya bg la tunjuk ajar kat org baru.. Ni tak, men lepas je..Pastu klu silap skit, msti org baru yg ditunding...Eeeeeeeee.....aku pnah kna skali...Dorg ni mmg teruk..

Aku mmg dah xtahan la keja kat sini.. Nak berhenti, msti mak aku tak kasi... Aku meluat la, rasa cam hipokrit lak...terpaksa berpura-pura boleh hdup dgn dunia cmni... Ntahla, tak sngka ada lg manusia mcm ni pnya perangai..mcm taik...

Kdg2 dorg ni ckp tak serupa bikin..agknya dh nyanyuk..hahaha...

Mood aku mmg cam hampeh je skng ni...bengang...letih...sedih... Eeeeee..tension...tak boleh la... Rasa cam tak sabar2 nak tukar tmpt kerja...Tak boleh la aku hdup kat sini...Aku malas nk amek tau hal dorg..Lantak la korg...Aku doakn je moga dorg cpat sedar diri...hahaha...

K la, aku nk chau..Mlm ni nk keja..Dhla ptg ni ada driving practise...Dorg pk mslh dorg je..mslh org lain bkn depa pduli pn..Takpe la, aku ikut je la rentak dorg.. Tp tnggu la, klu aku meletus satu hari nnt..Jgn d tanya knape...

Wassalam...

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik