Pages

Showing posts with label Life and Music.. Show all posts
Showing posts with label Life and Music.. Show all posts

25 March 2012

. BICARA HATI #15 .

.
.
Bila sesuatu yang kita lakukan dengan ikhlas.

Dan sedikit penghargaan ditunjukkan.

Percayalah.

Perasaan untuk buat perkara tu dengan lebih baik pasti ada.

Tapi bila nak lembutkan lidah ucapkan terima kasih pun tiada.

Apa yang kita patut rasa.

Sedangkan kita dah buat semua dengan seikhlasnya. 
.
.


Nota Hati : Dua-tiga menjak ni, ada yang buatkan hati aku makin berubah. Makin tawar hati katanya. Mungkin juga, aku perlu bermula semuanya dari bawah semula. Yang pastinya, bukan dengan mereka.




           

06 March 2012

. AG #3 .


Semalam dapat tengok AG dalam segmen 'Kaki Bola' di TV9.

Sukanya hati.

Sampai senyum lebar macam ni.

 
Nota Hati : AG comel la semalam. #Okbai


   

01 March 2012

. AG #2 .

Serius.

Aku bukan tahu apa sangat pasal dia ni.
Yang aku tahu.
Dia anggota kumpulan COCO dan HUJAN je.

Selebihnya sebelum ini memang aku tak ambil tahu.

Biarpun Q selalu bercerita pasal dia.
Aku dengar dan tak ambil pusing.

Sampai satu masa, aku ada terperasan muka dia dalam satu video klip lagu.
Terus macam tergamam.
Ulang balik main video klip tu, sambil 'pause' saat kamera tepat ke muka dia.

Dalam hati : Eh? Dia ni, nampak smart jugak ye. Hahaha
Terus aku tweet kan.
 Lucu kan?
Paling lucu, masuk ni dah entah kali ke berapa juta aku layan video-video klip yang ada muka dia.
Dia selamber, dia tak control macho, dia jadi diri dia la.

Itu yang aku suka.
Nak tahu sape?
Inilah dia.




Dia tak hensem pun. Dia biasa sahaja.
Tapi aku suka gaya dia.



*Gambar-gambar AG ini, aku ambil dari laman FB dia AG Coco . Sory AG, ambil tanpa pengetahuan hang :)


Aku tahu, dia tak baca blog jiwang macam aku ni.
Sebab tu aku berani tulis pasal dia.
Hehehe :)
AG best!!
#Okbai

Nota hati : Satu hari nanti, nak terjah AG. Agak-agak berjaya tak? hehe








 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik