Pages

21 February 2014

. BRIDE TO BE I .

Assalamualaikum WBT.

Kalau dikira, ada lagi lebih kurang 8 bulan menuju ke hari bahagia kami.

Serius.
Apa pun aku tak mula lagi ni.

Serabut dengan kerja ja sekarang ni.

Just sekarang ni, ada la survey a few tema untuk majlis akad nikah dan sanding nanti. Banyak sangat warna yang berkenan dalam hati ni. Tapi kata orang, sebelum pilih tema, kena p tengok baju dulu. Takut satgi, warna yang kita suka tu takde baju yang sesuai.

Pink and Turqoise


Purple and Blue


Ini dua kombinasi warna yang sangat-sangat aku suka. Cantik kan?

Dan aku masih dilema, majlis sanding nanti nak buat dirumah atau dewan? Teringin sebenarnya nak langsungkan di dewan. Tapi ada yang tak setuju. Susah katanya. Tapi pada aku, lagi mudah sebenarnya di buat dewan. Sebab sekurangnya bebanan persiapan tu nanti takde la mak aku terasa sangat.

Takpe-takpe.
Masih boleh dipertimbangkan lagi

Well, gtg.

Salam.

Sincerely,
MFNA :)


No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik