Pages

08 March 2013

. FUTSAL .

.
Futsal dan aku.
Rindu dan sayang.

Apa kaitan? Memang takde.
Tapi aku rindu nak berfutsal! Dah lama bidang tu aku tinggalkan.
Kalau nak mula semula, confirm 'semput'.

Ni Hanie la ni. Cerita tentang dia pergi berfutsal dengan kengkawan dia Rabu lepas.
Haaa? Hanie berfutsal??
Macam tak percaya je. Hihihi. Bola kejar Hanie ke Hanie kejar bola??
Musykil musykil.
Bak kata auntie Hanie la. Main belon dengan Puteri boleh la. Hihihi
Takde la. Kalau korang tengok Hanie kan.
Dia soft sangat. Ala-ala manja gitu.
Itu yang macam terkejut bila dia kata dia g main futsal.
Tapi takpe. Nanti kita try g challenge main dengan dia. Hehehe
Mana la nak tahu kot Hanie boleh main untuk M.U ke kan.

Apa-apa pun, aku rindu dengan team Hadgimmiet dan Slumber FC.
Betapa baru aku sedar. Dah bertahun berlalu rupanya.
Rasanya macam semalam kami training di dalam hujan.
Dan rasanya macam semalam kami disediakan dengan 'roti kasih sayang' oleh Abu.

Doraemon,
andai saja kau benar wujud.
sanggup aku simpan berjuta. demi membeli pintu masa.

Ya. itu andai.

.

   

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik