Pages

13 March 2013

. AKU BUKAN PILIHAN HATIMU .

.
Jika memang diriku bukanlah menjadi pilihan hatimu
Mungkin sudah takdirnya kau dan aku takkan mungkin bersatu

Harus selalu kau tahu
Ku mencintamu disepanjang waktuku

Harus selalu kau tahu
Semua abadi untuk selamanya

Kerna ku yakin cinta dalam hatiku
Hanya milikmu sampai akhir hidupku

Kerna ku yakin disetiap hembus nafasku
Hanya dirimu satu yang selalu ku rindu

Jika memang diriku bukanlah menjadi pilihan hatimu..

Via Aku Bukan Pilihan Hatimu - Ungu


Nota Hati : Sesungguhnya lagu ini terpaling bermakna dalam hati aku. Didekasikan khas kepada dia yang jadikan aku 'tunggul' dalam hidupnya. Semoga kau bahagia dan semoga kau jumpa apa yang kau cari selama ini, abang.
.

  

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik