Pages

18 February 2013

. BARU #2 .

.
Dan selesai urusan perpindahan.
Penat.
Sekarang misi mengemas semula.
Percaya tak?
Entah dari mana kekuatan dan tenaga itu muncul.
95% barang aku kemas, dan angkat sendiri.
Memang tak jauh.
Tapi kalau dah turun naik tangga.
Kau mampu?
Thanks to Allah.
Aku pun tak percaya aku mampu.
Tapi alhamdulillah. Semua urusan aku dipermudahkanNYA
2 minggu tak dapat balik kampung.
Sebetulnya, aku sendiri nak bersendiri.
Tekanan kerja.
Itu yang nak kena mula semula.
Well, minggu ni wajib balik kampung.
Apa lagi aku nak update ea?
Aha. Dia yang 'playboy' berjaya aku jauhi.
Ikut saranan Hanie. Delete je no dia.
Mesej pun tak layan.
So, sekarang ni malas nak fikir. Abaikan.
Kumbang bukan seekor kan?
Tak berbaloi pun terus berkawan dengan lelaki macam tu.
Ok. Now. Move on.


Nota Hati Cik Rama-rama : Apa ada pada umur? Ya. Kalau serius, buktikan. Tak payah nak bicara kata manis je. Aku dah muak. 24 tahun aku menghadap janji-janji haprak kaum Adam. Jadi jangan nak cinta-cinta mati sangat la.

.

    

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik