Pages

28 August 2012

. CERITA AIDILFITRI 1433H .

.
.
Salam aidilfitri buat semua pembaca blog saya. :)

Biarpun Syawal dah masuk hari ke 10. Tapi rasanya belum terlewat nak wish kan?
Hari tu dah nak update blog. Tapi biar bertangguh pulak.

Tambah lagi, dah berkumpul satu family. 
Laptop ke mana. Blog ke mana. Last-last, masuk keja hari ni. Baru lah kemaskini.

Alhamdulillah.
Syawal paling meriah tahun ni.
Semua family dapat berkumpul. Abang dari KL pun balik. Adik pun beraya sekali.

Yang penting, cinta hatiku, Adam Izzaqwan pun ada.
Dah pandai dia sekarang. Suka ajuk apa orang cakap.

Semoga diberi kesempatan oleh DIA dapat berkumpul sama-sama lagi.

Mari usha gambar raya hari tu. :)
Gambar family belum ada lagi sebab kamera pada abang. 
So, tunggu dia upload nanti saya share. :)



 Inilah cinta hati saya, Adam Izzaqwan. :)



Ini ibu kesayangan. :)

 

Saya dan adik beradik saya termasuk kakak ipar dan adik ipar. :)

 

Masing-masing dengan gayanya. :)

Ada lain yang ingin dikongsi. Namun masa yang dimiliki, singkat sekali.
InsyaAllah, ada masa bersua kembali.

Assalamualaikum wbt.




 

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik