Pages

03 February 2012

. SAHABAT 2 .

Sahabat.
Aku tak sangka. Dan aku pun tak ku duga.
Aku kenal dia baru dalam setahun dua ni.
Tapi 'relationship' aku dengan dia. Ngam giler.
Macam ada 'kimia' pulak.
Dulu masa mula-mula kenal dia melalui laman sosial, FB.
Just borak-borak macam tu je.
Say hi, then papai.

Sehingga satu masa.
Atas aturan DIA.
Kami jadi rapat. Sangat rapat.

Banyak kisah. Banyak cerita.
Banyak perkara. Banyak hal-hal diluar jangkaan.
Yang kami lakukan dan kongsi sama-sama.
Tak sangka kan?

Orang yang aku sangka sombong pada mulanya boleh menjadi sebahagian cerita terpenting dalam laluan hidup aku.
Tapi orang yang ramah dengan aku pada mulanya, kini menjadi musuh pula. Malas la aku nak peduli.

Apa yang aku boleh doakan.
Semoga dia terus menjadi sebahagian sahabat terbaik pernah aku miliki.
Walau mana jua dia berada nanti. Dia tetap bergelar sahabat aku.

Dan aku rasa bangga untuk menyatakan, dia dan Que adalah sahabat yang banyak memahami aku.

Yes, dia lah. Dia adalah Maslina Arifin :)

Entri ini untuk "mak cik yang suka membebel"

Hehehe :)


    

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik