Pages

10 January 2012

. SEKADAR BERKONGSI 3 .

JODOH ITU RAHSIA ALLAH S.W.T.

Sekuat mana kita setia.
Sehebat mana kita merancang.
Selama mana kita menunggu.
Sekeras mana kita bersabar.
Sejujur mana kita menerima dirinya.

Jika takdir Allah ..
Menentukan yg kita akan bukan dengan dirinya.
Kita tidak akan bersama dengannya.
Jika Allah telah menulis ..
Jodoh kita dengannya, kita tetap akan bersama dirinya.

Kerana tulang rusuk dan pemiliknya takkan pernah tertukar.
Dan akan bertemu pada saat yang tepat menurut ilmuNya.
Insya-Allah.
Tiada yang kebetulan.
Melainkan semuanya telah dirancang.
Dan yang sebaik-baik perancang itu adalah Allah S.W.T ♥



Dan walaupun perkara itu banyak menggembirakan aku, namun aku harus akui. 
Aku jugak banyak bersedih kerananya. Dan sekarang aku tetap sedih kerana aku terpaksa melepaskannya.
Dan sekarang. Aku tak pasti. Sama ada aku redha, ataupun pasrah.

"Redha itu ikhlas, pasrah itu menyerah"




       

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik