Pages

08 August 2011

. SEKADAR BERKONGSI .

Salam Ramadhan kalian :)

Menjengah sebentar, membersihkan sawang-sawang yang sudah berkumpul di teratak saya ini.
Diam tak diam, dah masuk 8 Ramadhan kita dalam bulan mulia ini.
Sekejap saja masa itu berlalu, genap 8 hari jugak la saya selamat berpindah ke bangunan baru. 
Penat tapi masih mencari di mana yang 'berbaloi' nya. hehe. 
Masih lagi sedang mencuba menyesuaikan diri dengan keadaan sekeliling yang baru.
Memandangkan pemandangan baru di kawasan pejabat saya tidak lah seindah di bangunan lama.
Mungkin, sebab faktor itu yang saya terasa tidak 'berbaloi' :(
Tapi tak mengapa lah.
Mungkin masih belum biasa. Kan?

Oklah, nak bercerita banyak. Macam takde topik je.
So, sekarang saya just nak share a few pic baru saya :)
Pic menggedik mungkin :p


1. Me on Hana Tajima hijab style :)




 2. Ini lah pic yang menggedik tu, while waiting to break fast last weekend with my lovely family :)




3. Me and my lovely nephew. One and only, Adam :)



Ok la korang.
Nanti, saya akan share sesuatu yang rasakan 'keajaiban' dalam hidup saya :) Kau buat ku bererti :D

Selamat berpuasa semua.

Wassalam :)

 
      

2 comments:

aliza said...

x gedik2 aaa... cantik aa style tu dik.. bleh teruskan..
jgn lupa singgah n folo akak..

~M.i.z.D.i.e.L.a~ said...

aimaniman,
thanks akak. hehe. mcm janggal skit dgn style tu, tp rasa best jgk :D

ok kak :)

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik