Pages

11 October 2010

. HAPPY BELATED BIRTHDAY .

. Assalamualaikum WBT .

Allah selamatkan kamu. Allah selamatkan kamu.
Allah selamatkan sahabatku.
Allah selamatkan kamu.

Selamat hari lahir buat teman aku yang baru sahaja menyambut kelahirannya pada tanggal 5 Oktober 2010 bersamaan 26 Syawal 1431H.

Teman ini yang aku kira banyak membantu aku. banyak menasihati aku.
Teman ini yang dalam diam banyak memberi inspirasi buat aku.
Teman ini yang mengetahui kisah duka dan suka aku.
Teman yang mengajar aku cara memandu kereta auto. hihi
Teman. Sahabat. Kawan
Dan seangkatan dengannya.

Aku kira, masih terlewat untuk aku buat sesuatu sebagai tanda penghargaan pada persahabatan ini.
Hehe. Tak banyak, sedikit pun jadi la.
Teman yang aku maksudkan ini adalah seperti yg dibawah.



CIK MAHFUZAH OTHMAN a.k.a CIK LESTARI


Perkenalan kami tak ada la semenarik mana.
Namun simpulan persahabatan yang terjalin tanpa dipinta amat bermakna.
Cik Pegawai dan Cik Kerani.
Sebelum masing-masing memiliki 'awan terbang' sendiri.
Aku dan dia bersama-sama melalui hujan dan panas terik tiap hari.
Bersama-sama berkongsi cerita penat dan lelah bekerja.
Bersama-sama berkongsi suka dan tawa menapak.
Sampai la satu tahap.
Bila 'awan terbang' itu menjadi satu keperluan dalam hidup aku dan dia.
Tup. tup. Suria dah jadi peneman baru dia. hehe.
Aku masih ada jugak. Menumpang Suria menemani dia.
Itu sebelum Miss K muncul.

Masih aku ingat lagi.
Semasa aku memiliki Miss K.
Aku langsung tidak tahu cara nak kendalikan dia. Huhu
Yang menjadi guru aku masa itu, cik Mahfuzah ini lah.
Padang Kawat menjadi saksi buat pertama kali aku memandu Miss K.
Thanx a lot Mahfuzah! ^_^



Well, sekarang masih lagi bersama-sama berkhidmat di jabatan yang sama.
Biar bebanan kerja lain-lain, namun tekanan kerja masih sama.
Kan Mahfuzah kan?
Hehe.
InsyaAllah, aku harap dan sentiasa mendoakan semoga persahabatan yang terjalin ini dipelihara selamanya.



Disamping ini, aku nak ucapkan HAPPY BELATED BIRTHDAY buat Cik Mahfuzah Othman.
Semoga Allah panjangkan usiamu dan sentiasa dipermudahkan urusan hidupmu dan keluargamu.
Cepat-cepat bertemu jodoh ya. Hehe :)

Again, Happy Birthday dear ^_^

. Wassalam .


No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik