Pages

20 February 2010

.::TRIP TO PAHANG::.

TEMPAT : TG. PIANDANG, PERAK -> FELDA KUMAI, TEMERLOH, PAHANG
TARIKH : 13 FEB - 14 FEB 2010

..Assalamualaikum WBT..
Trip to Pahang..
Wah..
Bunyi cam best je kan..
Hmmm...
Ok..
~13Februari2010~
Seawal jam 6 pagi dah bangun..
Kemas2 beg..
Rasa macam berat hati je nak pegi "rombongan" ni..
Huhu..
Namun dlm keterpaksaan,
aku sertai juga rombongan itu..
Hehe..
Aku dimaklumkan bas akan tiba jam 1O pagi..
So, tepat jam 9.45 pagi..
kteorg sefamily dah siap..
Namun jam 10.30 pagi..
Kelibat bas pun tak nampak..
Adoi..
Panas matahari semakin meningkat..
Macam itu la janji melayu..
Akhirnya,
hampir jam 11.00 pagi..
Baru lah bas Holiday Coach sampai...
Haii..
suma pakat serbu..
Aku duduk dgn adik dlm bas..
Perjalanan ke Pahang memang jauh..
Terasa benar lah jaraknya itu..
Hampir 10 jam berada di dalam bas..
Memang menyiksakan..
Apatah lagi aku d sajikan dgn pelbagai jenis makanan..
huhu..
Makan je la keja aku dlm bas tu..
Even, dh sampai Pahang pun..
Still mkn juak,,,
hehe..
Sampai d homestay Felda Kumai..
MasyaAllah..
Tak terucap aku dgn kata2..
Kteorg suma tidur mcm merempat je..
hahaha..
mana je ada ruang kosong..
suma tercampak d situ..
Bayangkanlah dgn penumpang bas sebanyak 43 orang..
di muatkan dlm satu rumah yg hanya ada 1 bilik air..
can u guys imagine it??
haha..
beratur tu jgn ckp la..
Aku yg plan nak mndi pun tak boleh..
Kesudahannya just cuci muka n gosok gigi..
Then tido...
zzZZzzz..
~14Februari2010~
Seawal jam 4 pagi aku dah bangun..
Perut aku memulas-mulas..
Maybe kesan dr mkn mcm2 sepanjang perjalanan..
Huhu..
Takpe la..
Kira ok juga aku bangun awal..
Dpt mndi tanpa gangguan..
Ku sangka panas ke petang..
Rupanya..
Adoi!!
Seharian mood aku spoil..
Perut aku meragam...
Ahhh!! Tidak...
Sampai pulang semula ke Perak..
perut aku masih sakit..
Namun aku lega ia semakin berkurangan..
Hmmm..
Bawah ni ada beberapa pic trip ke Pahang tempoh hari..
Sekian, wassalam..
^_^
..Hentian Tapah..


..Daku senyum dalam duka..

..Terpaksa..





..Cover malu time ni..




..Pak Tam n Mak Tam bersama anak lelaki & menantu..




..Angah & ???..



..Semua tgh kelaparan time ni..




..Kenangan..







2 comments:

Mysara Ab Rahman said...

wah menarik2..
best ble ada trip ni..
tu la..makan mcm2 g...
ni msti pakai sapu je sume ni...:p

~M.i.z.D.i.e.L.a~ said...

Mai,
trip dgn family ni mmmg best!
dpt kumpul suma..
mkn2!
syok la..
hehe

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik