Pages

12 January 2010

Natura Extra Virgin Coconut Oil : Be healthy Naturally

Bagaimanakah sekiranya…

Anda kekal segar dan bertenaga sepanjang hari?

Anda begitu jarang sekali jatuh sakit? Walaupun selsema biasa?

Anda mampu membuat segala senaman tanpa masalah pada sendi dan otot?

Anda mampu menurunkan berat badan anda dengan mudah?

Darah tinggi, kolestrol tinggi, gula tinggi semuanya tidak lagi menghantui anda?

Tiada lagi masalah senak perut, angin atau keracunan makanan?

Anda mempunyai libido yang cukup hebat, bagai pasangan baru berkahwin?

Dan akhir sekali

Bagaimanakah Sekiranya?

Hanya SATU produk mampu melakukan kesemuanya??

Memperkenalkan salah satu kurnian terhebat Maha Pencipta kepada manusia, juga dikenali sebagai minyak tersihat didunia,


NATURA ® Extra virgin coconut oil



Be Healthy, Naturally

Mengapakah NATURA ® Extra virgin coconut oil baik untuk anda sekeluarga? Persoalan kompleks ini boleh dijawab dengan mudah: Asid Laurik!

Asid Lauric ialah asid lemak rantai sederhana (medium chain fatty acid) utama yang terdapat didalam NATURA ® Extra virgin coconut oil. Apabila ianya dihadamkan, asid lemak ini akan berubah menjadi monolaurin, yang mempunyai pelbagai kesan hebat kepada manusia.

Mengapakah Monolaurin Bermanfaat?
Asid Lauric terkandung didalam susu ibu. Ia membantu melindungi bayi yang baru lahir daripada pelbagai jangkitan dan penyakit disekitarnya dengan membantu meningkatkan ciri - ciri sistem antibodinya sendiri. Ini adalah penting kerana sebelum dilahirkan, bayi tersebut terlindung dari segala ancaman didalam kandungan ibunya dan setelah dilahirkan, beliau perlu menghadapi sendiri segala bentuk ancaman di persekitaran yang amat baru baginya.

Monolaurin mempunyai ciri - ciri yang amat penting iaitu antiviral, antibacterial, antiprotozoal, dan antimicrobial yang bukan sahaja dapat membantu menyembuhkan segala macam penyakit malah membantu meningkatkan antibodi kita sendiri untuk menentang segala kemungkinan di masa akan datang. Ia berfungsi dengan memusnahkan virus lipid (lipid-coated) seperti HIV, Herpes, cytomegalovirus, influenza, pelbagai bakteria patogenik, termasuklah listeria monocytogenes helicobacter pylori, dan protozoa seperti giardia lamblia.




Tahukah Anda?

"Asid lemak rantai sederhana dan komponen monoglycerides didalam NATURA ® Extra virgin coconut oil adalah hampir sama dengan yang terkandung didalam susu ibu. Kita sering diberitahu bahawa penyusuan ibu adalah amat digalakkan untuk meningkatkan sistem immun bayi yang baru lahir. NATURA ® Extra virgin coconut oil mempunyai ciri - ciri yang sama. Ianya SELAMAT digunakan untuk semua termasuklah bayi yang baru lahir. "




NATURA ® Extra virgin coconut oil terbukti dapat menyembuhkan dan mencegah penyakit hanya kerana kandungan Asid Lauriknya yang cukup tinggi. Kesan hebat minyak kelapa dara telah dibuktikan melalui satu kajian yang dijalankan oleh Doctor Conrado Dayrit dari Fillipina pada tahun 1999 hingga 2000. Kajian yang dijalankan oleh Dr. Mary Enig Ph.D. juga membuktikan ciri - ciri antiviral, antibacterial, dan antikulat medium chain fatty acids/triglycerides (MCTs) yang terkandung di dalam minyak kelapa dara.

Untuk mendapatkan segala kebaikan NATURA ® Extra virgin coconut oil adalah amat mudah. Anda cuma hanya minum 2 sudu besar NATURA ® Extra virgin coconut oil setiap pagi atau malam. Anda akan dapat merasai sendiri perubahan pada dalaman anda dalam jangkamasa sekurang - kurangnya 2 minggu.

Anda juga boleh minum lebih dari 2 sudu sekiranya terdapat keperluannya. Contohnya, sekiranya anda sakit perut kerana keracunan makanan, anda boleh minum lebih dari 2 sudu untuk mempercepatkan penyembuhan. NATURA ® Extra virgin coconut oil adalah produk yang diperolehi 100% dari kelapa maka anda tidak akan "overdose" dari meminumnya terlalu banyak.

Ingin membuat pesanan sekarang! Sila rujuk harga jualan terlebih dahulu :

1 Botol (110ml) = RM 40.00

2 Botol = RM 80.00

3 Botol = RM 120.00 (Free travel pack 30ml)

4 Botol = RM 160.00 (Free 1 botol 110ml)


Berminat??
Hanya SMS nama penuh, no. k/p serta jumlah tempahan anda ke nombor 013-3094585 (Aidila).
Sy sendiri akan menghubungi anda selepas waktu pejabat untuk mengesahkan cara pembayaran. Terima kasih.


No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik