Pages

09 December 2009

.::Hot Story::.

Assalamualaikum....
...Korg...
...Rini aku hot sgt...
...Bengang dgn sorg mamat tu...
..Kat minah ni pun aku bengang jgk...
...Rini aku kena serang dgn sorg minah tu...
...tp serang by phone la...
...Aku tak tahu yg mamat ni dh ada awek...
...Mamat ni pun tak pernah citer...
...Aku pun anggap mamat ni cam kwn2 len ja,...
...mslhnya minah yg awek mamat tu jeles tak tentu pasal...
...ada ke dia call aku....
...maki2, kmudian kata aku ni dh gedik sgt ke....
...tu yg aku panas...
...bknnya dia nk ckp elok2...
...dhla tak bg salam....
...pastu men serbu ja...
...aku pun dgn bengang nya...
...balas la...
...ko ni sape, tibe2 je hentam aku...
...dia tak balas...
...aku assume dia termalu jap la...
...pastu dia slow talk skit...
...kata ttg mamat pkwe dia tu...
...dia mnta aku tak msj @ call mamat tu dh...
...hello...
...slama ni mamat tu yg call dan msj aku dulu k...
...pastu dia siap ckp dia dh delete no aku dr fon mamat tu...
...tp tak tahu la cmne mamat tu boleh contact aku lg...
...hey girl..
...tak payah la ko buat soalan yg ko dh tahu jawapannya...
...klu ko dh delete, tp mamat tu still contact aku...
...that's mean ko atau mamat tu ada mslh la...
...tu bkn mslh aku...
...klu ko dh tau mamat tu cmtu yg ko g kapel dgn dia lg nape la...
...dh tu nak tuduh2 aku lak....
...btul2 sempit la fikiran ko...
...tak payah la pk nak hancurkan hidup kaum sendiri....
...aku pun tau camna rasanya bila org curang...
...tp suma tu terpulang pd kita la...
...Klu skali dia dh curang dgn kita,....
...pndai2 ko la nk pk cmne...
...buat minah n mamat tu...
...aku bkn jenis yg akan rampas hak org...
...tlg jgn kaco hidup aku lg...
...aku malas nk pk ttg korg berdua...
...Wassalam....


No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik