Pages

01 October 2009

.::sAd::.

Assalamualaikum wbt...
Kenape yer... Susah sangat utk kita buat pilihan dlm hidup kita... Kadang2 kita rasa begitu mudah untuk memilih sesuatu dlm hidup kita tanpa kita ketahui risiko yang bakal kita lalui.... Ya, semudah kita memilih, semudah itu juga kita bakal kecewa....
Seringkali pilihan yang kita buat itu, bakal mengubah sesuatu dalam hidup kita... Tak kiralah perubahan yang bakal terjadi itu sekecil kuman mahu pun seluas alam.... Tetap perubahan itu akan dirasai....
Begitu lama aku menanti saat ini, namun terasa begitu sukar untuk dilalui....
Ya Allah...Berilah aku petunjuk dalam menentukan pilihan hati aku ini.... Permudahkanlah jalan aku ini dalam membuat pilihan.... Ya Allah, jauhkanlah hati aku drp pilihan yang bakal mendatangkan kesan negatif dalam diri aku ini dan keluargaku.... Semoga pilihan yg bakal dibuat sentiasa menjamin masa depan aku.... AMIN,....


Continued...............................

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik