Pages

20 October 2009

.::20102009::.

Assalamualaikum wbt....
Hmmm...aku sbnrnya tak tahu nak luah apa...
...Tiba2 rasa blur plak otak aku ni...
...Skng ni life aku dh stabil sikit..
...Sedih tu mmg masih ada...
...Tp alhamdulillah...
...Aku tak terbawa-bawa dek perasaan tu....
...Skng ni aku cuma perlukan kekuatan serta petunjuk saja....
...Utk selesaikan masalah ini...
...Aku tak mohon byk...
...Cukup skadar sokongan teman2 rapat & keluarga...
...Biarlah apa org lain nak kata...
...Janji aku tak kacau hidup dorg...
Seperkara lg...
...Aku tahu, apa yg sedang aku lakukan ni seolah-olah membalas dendam...
...Namun, hanya itu jalan yg aku nampak...
...Semoga dia fhm...
...Buat adik2...
...Pasti korg fikir kakak korg ini bkn contoh terbaik dlm keluarga...
...Maaflah, kakak tak sesempurna itu...
...Korg tak ketahui punca sebenar...
...Jd, kakak mohon jgn la salah anggap kelakuan kakak skrg...
...Buat Kak Ina, terima kasih krn memegang rahsia itu...
...Biarlah apa yg Dila dah luahkan pd Kak Ina terus menjadi rahsia kita...
...Mak, maafkan kakak krn tak ceritakan perkara sebenar-benarnya...
...Biarlah dia terus sempurna dimata mak tanpa ada sedikit pn kelemahan...
...Buat diri sendiri...
...Terus tabah menghadapi semua ni...
...Pasti ada hikmah disebalik apa yg telah ditakdirkan...
...InsyaAllah, pasti kebahagiaan itu akan kau temui...
Skrg ni....
...Biarlah aku tumpukan pada hidup aku spt kebiasaan sblm detik aku knali dia...
...Tak guna aku terus berharap pada sesuatu yg aku sendiri tak pasti...
...Biarlah aku tenang spt dulu...
...Biarlah aku kembali pd hidup yg dulu...
...Apa yg aku nk cari skrg adalah diri aku...
...Diri aku yg dulu...
...Namun, apa yg telah laluibyk mengajar aku...
...Erti kehidupan...
...Maksud ketabahan...
...Makna kesedihan...
...InsyaAllah, slagi aku terdaya...
...Semuanya akan aku lalui dgn senyuman.,..
p/s : Akhirnya aku memiliki kereta idaman aku...hehe =p

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik