Pages

17 August 2009

Kuarantin H1N1...................

Assalamualaikum wbt.......

Akhirnya setelah seminggu dikuarantin di rumah...aku dengan selamatnya telah mula bekerja seperti biasa pada hari ini... Sememangnya membosankan apabila dikuarantinkan... Tak sangka kan, dalam dok sihat walafiat, secara tiba2 aku boleh kena demam panas serta sakit2 yg sewaktu dengannya..... Mula2 tu aku tak syak apa pn coz just batuk2 ja.... tp makin lama makin menyakitkan lak... Pakej dengan sakit badan, selsema, batuk, demam panas, sakit mata, tak lalu makan n sindrom nak goyang kaki....huhu... Akhirnya setelah dah tak tahan dengan segala penyakit ku ini...Tepat jam 5 pg hari isnin (10/08/09), aku pegi ke hospital dengan ibu aku... Di situ lah bermulanya kisah aku ditahan di wad....

Nnt aku sambung lg k.....Aku nak buat keja skit....

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik