Pages

29 June 2009

MAJLIS SAMBUTAN SISWA SIDANG AKADEMIK 2009/2001

TNC (BHEPP) bersama pelajar baru tempatan & antarabangsa semasa hari pendaftaran.
Assalamualaikum wbt...




Hye korg..


Aku lega giler rini...


Akhirnya Majlis Sambutan Siswa dh berlalu...


Bnda paling stress dlm hidup aku..


Tak sngka agak sukar nk handle program ini..


Biar pn bkn aku yg 100% uruskn...


Tp bleh d katakan aku dh kerah sluruh tenaga yg aku ada utk program ini...


Plg rasa ke"tension"nannya masa pg hari program tersebut,..


Mana x nyer..


Suma nk cepat..


Ingt aku ni ada super power ke??


Adus...


Korg nk tahu...


Ntah cmne aku tiber2 syahdu jap pg td...


Giler klakar kn..


Buat malu je...


Huhu..


Aku pn tak sngka akn bertindak cmtu..


Ntahla..


Mybe aku agak geram dgn apa yg berlaku pg td..


Smpai aku dh tak tahu nk lepas cmne..


Tp apa2 pn..


AKu dh lega bila bnda berakhir...


Alhamdulillah..


Moga2 dgn apa yg berlaku ni mngajar aku jd lbh tabah...


InsyaAllah...


K la korg..


Aku nk chau..


Wassalam...

No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik