Pages

18 June 2009

Aidila Long Pants

Assalamualaikum....

Buat kwn2..Aku sedikit gumbira jg terharu la rini...

Hehe..

Nk tahu nape??

Aku baru ja pas shopping online 2 hari lepas...

Tup-tup..

Bila aku tgk website yg sama semula td kn...

Aku agak terkejut sbb ada nama seluar yg dijual dlm web site tu di amek sempena nama aku...

AIDILA...

So, sempena nk menghargai semula kebaikan seseorang itu..

Aku nk promot seluar tu untuk kwn2 aku...

hehe...

Aku jg telah order seluar tersebut...

huhu..

SELAMAT MENCUBA...

Aidila Long Pants

measurement(inches")
S: waist 27 | hip 34 | length 37
M: waist 29 | hip 36 | length 38
L: waist 31| hip 38 | length 38
XL: waist 32 | hip 40 | length 38.5
bila pakai nampak macam skinny sikit, tapi dia straight cut
benang dia ada macam stripe sikit, cuba klik kat gambar yg kaler white tu
grab now for only RM59


437 black status: available S,M,L,XL | 438 white status: available S, L, XL

Berminat???
Sila emel ke nuraidila@notes.usm.my..
Nyatakan warna dan saiz yg di ingini..

TQ..


No comments:

 

Template by BloggerCandy.com | Header Image by Freepik